Je li pametno svakodnevno prodavati svoje usluge ili proizvode? Nije li svakodnevna prodaja nametljiva i kontra produktivna? Može li se s pomoću svakodnevnog prodavanja izgraditi bolji i uspješniji biznis?
Svakodnevna prodaja na prvi pogled izgleda kao nešto nametljivo i nepoželjno. Mnogi mladi poduzetnici koje educiram i mentoriram smatraju da svakodnevnom prodajom štete svojem brendu i svojem biznisu. No, je li to zaista tako?
Prodaja je temelj svakog biznisa. Bez prodaje nemaš biznis nego hobi. Ljudi ne vole prodaju (i prodavače), ali obožavaju kupovati. Samim time, prodaja nije nimalo loša – ako njome pomažeš svojim idealnim klijentima.
Svakodnevno prodavanje bilo je odbojno i meni na početku moje poduzetničke karijere. No, onda sam shvatio da bez prodaje moje biznis jednostavno ne može rasti i donositi željenu zaradu. Želim li graditi dugotrajan biznis – prodaja je jedna od glavnih vještina.
Svakodnevna prodaja sasvim sigurno ne može odmoći tvojem biznisu, pogotovo ako osmisliš zanimljiva prodajna rješenje. Koji je najbolji način za svakodnevnu prodaju i kako takvu vrstu prodaje pretvoriti u vlastiti poduzetnički uspjeh – saznaj ispod u članku. Ovo su top savjeti i ideje za svakodnevno prodavanje: