Što je Social Proof (društveni dokaz) i kako utječe na povećanje prodaje u biznisu? Na koje sve način možeš pametno iskoristiti Social Proof u rastu tvojeg biznisa?
Social Proof ili na hrvatskom jeziku “društveni dokaz” je koncept koji se često koristi za povećanje broja prodaja u biznisu. Iako je u pravilu ovaj koncept vrlo jednostavan, činjenica jest da ga tek mali broj mladih poduzetnika koristi u svojem poslovanju.
Primjere snage Social Proof koncepta možemo vidjeti u svakodnevnom životu. Primjerice, nalazimo se u nekom novom gradu i poželimo sjesti u neki restoran kako bismo pojeli neki lokalni specijalitet. Naš mozak sugerirat će nam da sjednemo u onaj restoran koji je prepun gostiju (a ne onaj prazni restoran) ili u restoran koji ima puno pozitivnih recenzija.
To iznad je ponašanje u skladu sa Social Proof konceptom. Biramo ono što bira većina. Idemo provjerenim putem jer su njime već drugi ljudi prošli.
Glavna zadaća Social Proof koncepta jest izgradnja povjerenja između prodavača i kupca. No, pitanje je kako taj zanimljiv i relativno jednostavan koncept pravilno implementirati u vlastiti biznis?
Želiš li saznati kako Social Proof iskoristiti za povećanje broja prodaja i rast svojeg biznisa – svakako pročitaj ovaj Premium članak do kraja. Otkrivam ti mnoštvo savjeta i ideja kako Social Proof “ugraditi” u svoje poslovanje. Ovo su top savjeti: