Zašto u biznisu trebaš prodavati rezultate, a ne radne sate?
Imaš vlastiti mali biznis, ali nisi zadovoljan ili zadovoljna poslovanjem? Smatraš da radiš previše, a zarađuješ premalo? Želiš optimizirati svoje poslovanje i ostvariti veću zaradu uz manje uloženog truda? Kakve veze s time ima prodaja rezultata, a ne radnih sata?
Poduzetništvo je težak put u kojem je potrebno napraviti potpuni zaokret u glavi. Potrebno je promijeniti način razmišljanja. Iz faze zaposlenika, potrebno se prebaciti u fazu poduzetnika. No, mnogi mladi poduzetnici ne znaju kako.
Što kada bi ti otkrio da postoji jedan vrlo važan pomak u poslovanju – koji će tvoju uspješnost poslovanja podići na sasvim jednu novu razinu. Što kada bi umjesto radnih sati počeo ili počela prodavati rezultate svojim klijentima?
Pitaš se o čemu pričam i kakve to veze ima s tvojim uspjehom u biznisu? Ispod u nastavku ovog Premium članka otkrivam ti važne savjete i ideje kako se prebaciti iz prodaje radnih sata u prodaju rezultata klijentima. Saznat ćeš zašto je to važno za budućnost tvoje biznisa. Donosim ti i vježbu (na kraju članka) uz koji ćeš napraviti plan prodaje rezultata:
Skoči ispod na dio interaktivnog članka koji te zanima:
NAJVAŽNIJI SADRŽAJ
Važne lekcije i ideje uz koje ćeš početi prodavati rezultate, umjesto radnih sati
Klasični zaposlenici na poslu uglavnom prodaju svoje radne sate za novac, tj. plaću. Prodaju 40 radnih sati tjedno svojem poslodavcu. Mijenjaju vrijeme za novac. No, postoji jedan problem u toj računici – ne mogu prodati više od 40 radnih sati. Ograničeni su brojem radnih sati koje mogu odraditi u tjednu i mjesecu. Samim time, ograničena je i zarada.
S druge strane, poduzetnici prodaju rezultate. Poduzetnici znaju da klijenta zanima isključivo rezultat i usmjereni su na prožanje rezultata. Kada prodaju rezultate, nemaju limita. Mogu prodati 1.000 komada nečega u jednom sati i zaraditi 10.000 eura. Zaposlenik to ne može jer prodaje svoje sate.
Vrijeme je da tvoj mladi biznis doživi jedan potpuno novi smjer. Vrijeme je da se s prodaje radnih sati tvojim klijentima, usmjeriš na prodaju rezultata tvojim klijentima. Jer rezultati će ti omogućiti daljnji rast biznisa. Osjećaš li da trebaš novi pomak u svojem biznisu, ovo su top lekcije za tebe:
ŠTO UČITI DALJE?
Sljedeći članci i lekcije koje možeš pogledati u Premium “Za mlade poduzetnike”
POPULARNI ČLANCI I LEKCIJE
Pogledaj popularne članke i lekcije za sve Premium korisnike
LOGIRANJE U PREMIUM SUSTAV
Prijavi se sada u Premium sustav
————————-
Klikni ispod i Logiraj se u Premium sustav.
————————-