fbpx
Marko Županić
Blog

Zašto u biznisu trebaš prodavati rezultate, a ne radne sate?

Koja je razlika između prodavanja rezultata i radnih sata? Zašto su uspješni poduzetnici fokusirani na prodavanje rezultata i ne žele uopće čuti za prodavanje radnih sati? Kako izgraditi biznis u kojem ćeš prodavati rezultate, a ne svoje dragocjeno životno vrijeme?

U početku razvoja biznisa mladi poduzetnici skloni su prodavati svoje životno vrijeme za svoj poslovni uspjeh. Odnosno, ponašaju se kao zaposlenici u svojem biznisu. Rade u biznisu, umjesto da vode svoj biznis.

Možda ti sve ovo iznad zvuči malo zbunjujuće, no zapravo je vrlo jednostavno. Razlika između zaposlenika i zaposlenika u vlastitom biznisu jest što kao zaposlenik imaš samo jednog šefa, a kao zaposlenik u vlastitom biznisu imaš nekoliko šefova (tvoji klijenti).

No, cilj biznisa nije biti zaposlenik u svojem biznisu – već biti poduzetnik u svojem biznisu. Nije cilj raditi svakog dana od jutra do mraka – već razviti poslovanje u kojem će biznis funkcionirati i bez tvojeg rada.

Jedan od ključnih prelazaka iz područja zaposlenika u svojem biznisu u područje poduzetnika u svojem biznisu – jest osvješćivanje da trebaš prodavati rezultate, a ne svoje dragocjeno vrijeme. Kada prodaješ vrijeme zapravo radiš kao zaposlenik u svojem biznisu. Dapače, čak radiš i puno više.

Želiš li saznati kako uspješni poduzetnici prodaju rezultate (a ne svoje vrijeme) – ovo je članak za tebe. Ispod u nastavku ovog Premium članka otkrivam ti kako promijeniti razmišljanje i početi prodavati rezultate. Ovo je vrlo važna lekcija, posebice za mlade poduzetnike. Evo što sve trebaš znati:

Related posts

Koja su najvažnija 4 segmenta Instagrama i kako ih iskoristiti za rast poslovanja?

Marko Županić

25 razloga zašto je super biti u karanteni u 2020. godini

Marko Županić

Kako pokrenuti web shop i zašto je online prodaja važna za uspjeh biznisa?

Marko Županić

Napiši komentar