Je li prodaja stalnim klijentima zaista 5x isplativija od prodaje novim klijentima?
Je li bolje prodavati uslugu/proizvod već postojećim klijentima ili tražiti nove klijente? Kako prodaja stalnim klijentima podiže uspješnost prodaje za čak 60% ili više? Koliki je trošak privlačenja novog klijenta u odnosu na zadržavanje postojećeg klijenta?
Situacija u prodaji je poprilično jasna – puno je efikasnije prodavati proizvode ili usluge postojećim kupcima, nego tražiti nove kupce.
Prodaja postojećim kupcima može rezultirati s čak 60-70% uspješnosti prodaje, dok je postotak kod novih klijenata na svega 5-20%. Dakle, puno je lakše prodati postojećim kupcima, nego potaknuti nove potencijalne klijente na kupnju.
Imaš li vlastiti mali biznis u kojem nisi zadovoljan ili zadovoljna prodajom – vrijeme je da pročitaš ovaj Premium članak do kraja. Pripremio sam mnoštvo zanimljivih statistika i savjeta za prodaju stalnim, ali i novim klijentima.
Primjerice, istraživanja su jasno pokazala da je prodaja stalnim klijentima čak 5x jeftinija nego prodaja potencijalnim novim klijentima. Zašto je tome tako i kako se pravilno postaviti u svijetu prodaje – saznaj ispod u nastavku članka:
Skoči ispod na dio interaktivnog članka koji te zanima:
NAJVAŽNIJI SADRŽAJ
Važni savjeti i ideje kako uz prodaju stalnim klijentima ostvariti rast biznisa
Prodaja stalnim klijentima daleko je efikasniji način prodaje – od stalne potrage za novim klijentima. Slijedom toga, trebaš naučiti kako ponovno aktivirati “stare” kupce i iskoristiti prednost prošle suradnje s njima. Ispod u članku donosim ti važne informacije i savjete kako ostvariti rast biznisa uz poboljšanje prodaje stalnim kupcima. Ovo su top lekcije koje ćeš saznati ispod u Premium članku:
ŠTO UČITI DALJE?
Sljedeći članci i lekcije koje možeš pogledati u Premium “Za mlade poduzetnike”
POPULARNI ČLANCI I LEKCIJE
Pogledaj popularne članke i lekcije za sve Premium korisnike
LOGIRANJE U PREMIUM SUSTAV
Prijavi se sada u Premium sustav
————————-
Klikni ispod i Logiraj se u Premium sustav.
————————-