Je li bolje prodavati uslugu/proizvod već postojećim klijentima ili tražiti nove klijente? Kako prodaja stalnim klijentima podiže uspješnost prodaje za čak 60% ili više? Koliki je trošak privlačenja novog klijenta u odnosu na zadržavanje postojećeg klijenta?
Situacija u prodaji je poprilično jasna – puno je efikasnije prodavati proizvode ili usluge postojećim kupcima, nego tražiti nove kupce.
Prodaja postojećim kupcima može rezultirati s čak 60-70% uspješnosti prodaje, dok je postotak kod novih klijenata na svega 5-20%. Dakle, puno je lakše prodati postojećim kupcima, nego potaknuti nove potencijalne klijente na kupnju.
Imaš li vlastiti mali biznis u kojem nisi zadovoljan ili zadovoljna prodajom – vrijeme je da pročitaš ovaj Premium članak do kraja. Pripremio sam mnoštvo zanimljivih statistika i savjeta za prodaju stalnim, ali i novim klijentima.
Primjerice, istraživanja su jasno pokazala da je prodaja stalnim klijentima čak 5x jeftinija nego prodaja potencijalnim novim klijentima. Zašto je tome tako i kako se pravilno postaviti u svijetu prodaje – saznaj ispod u nastavku članka: