Znaš li što je pravilo 1.000 lojalnih obožavatelja (fanova)? Zašto je samo 1.000 ljudi dovoljno za veliki uspjeh tvojeg biznisa? Kako uopće doći do svojih 1.000 lojalnih obožavatelja?
Pravilo 1.000 lojalnih obožavatelja pojavilo se vrlo vjerojatno u vremena kada je krenula velika ekspanzija društvenih mreža. Danas možemo slobodno reći da su društvene mreže promijenile poslovni svijet i učinile poslovanje jednostavnijim.
Što je pravilo 1.000 lojalnih fanova? Ovo pravilo zapravo poručuje da ti je dovoljno 1.000 lojalnih fanova za postaizanje uspjeha tvojeg biznisa. Dakle, svega 1.000 ljudi koji obožavaju tvoj proizvod ili uslugu uzdići će tvoj biznis do velikog uspjeha.
Ovo je pravilo relativno fleksibilno i bazira se na činjenici da bi svaki od tih 1.000 lojalnih obožavatelja trebao kod tebe potrošiti minimum 100 eura. U tom slučaju, tvoja biznis zarada premašila bi 100.000 eura.
Zanimljivo, istraživanja pokazuju da većina biznisa (cca 90%) za vrijeme svojeg postojanja ne uspije uopće surađivati s više od 100 klijenata. Dakle, većina biznisa propadne prije nego dosegne svojih prvih 100 kliejanata. U tom kontekstu – 1.000 lojalnih fanova čini se kao velika brojka.
Glavno je pitanje – kako izgraditi zajednicu od 1.000 lojalnih obožavatelja. Tim pitanjem i odgovorima na to pitanje bavim se ispod u nastavku ovog Premium članka.
Ako te zanima kako izgraditi zajednicu 1.000 lojalnih fanova i koje sve taktike možeš iskoristiti prilikom izgradnje takve zajednice – svakako porčitaj članak do kraja. Ovo su top savjeti za tvojih prvih 1.000 lojalnih obožavatelja: