Mnogi mladi poduzetnici koje educiram dolaze mi s problemom manjka klijenata i prodaja. Ponosno se hvale kako prodaju svima, ali rezultata jednostavno nema. U tom momentu nisu ni svjesni da ne mogu prodavati svima i radovati se velikim rezultatima.
Ciljana grupa korisnika – je rješenje njihovih problema. Ne mogu prodavati svima sve, ali mogu prodavati rješenje svojim idealnim klijentima.
Zašto bismo odjeću za malu djecu prodavali svima kada polovica ljudi uopće nema djecu – i kada znamo da odjeću za djecu uglavnom kupuju mame. Nisu li onda mame te kojima se trebamo obraćati tijekom prodaje?
I to ne bilo koje mame. Nego mame starosti od 25 do 35 godina koje imaju malu djecu i koje odjeću kupuju na točno određen način (npr. online ili primjerice u Zagrebu). Mame koje imaju na raspolaganju određeni budžet i koje točno znaju kakvu odjeću za djecu žele. Nisu sve mame (pogotovo ove sa starojom djecom) naša ciljana grupa.
U svijetu marketinga i prodaje vrlo je važno kvalitetno upoznati svoju ciljanu grupu korisnika. Važno je znati navike i ponašanja idealnih korisnika i prilagođavati svoje prodajne taktike toj grupi korisnika.
Ako imaš problema s prodajom u svojem mladom biznisu – vrijeme je da pročitaš ovaj Premium članak do kraja. Ispod te očekuje mnoštvo savjeta u kojima ću ti oktiti koja je moć ciljane grupe korisnika i kako kvalitetno upoznati svoju ciljanu grupu. Vrijeme je da naučiš sve o ciljanoj grupi: