Što je niša i koje su glavne karakteristike niše? Zašto je izbor niše jedan od ključnih koraka stvaranja uspješnog biznisa mladih poduzetnika? Kako izgleda proces izbora niše za biznis?
Niša je područje na koje se želiš fokusirati u svojem biznisu. Primjerice, ništa može biti: hrana za pse ili plavi muški satovi ili lopte za nogomet ili oprema za uređivanje dvorišta, itd.
Danas je konkurencija vrlo velika i moćna pa je gotovo nemoguće uspjeti kao “Katica za sve”. Ne možeš svima prodavati sve jer time nećeš ostvariti gotovo ništa.
Izbor niše omogućit će ti bolji fokus na tvoje idealne kupce, ali i na stvaranje idealne ponude. Samim time ćeš postati stručnjakinja ili stručnjak za određeno područje (nišu) pa će ljudi dolaziti upravo tebi s konkretnim problemom, tj. upitom.
Kod izbora niše potrebno je pripaziti na nekoliko važnih parametara. Primjerice, niša ne smije biti premalena, ali ni prevelika. Također, niša treba podržavati tvoju biznis strast, odnosno treba biti područje koje te interesira.
Želiš li saznati na koje sve još parametre trebaš pripaziti kod definiranja vlastite niše za biznis – svakako pročitaj ovaj Premium članak do kraja. Očekuje te mnoštvo važnih savjeta za definiranje niše i stvaranje uspjeha na temelju mudrog izbora niše. Evo što sve trebaš znati o nišama: