Kako povećati cijene, a ne izgubiti klijente? Dolaze li s povećanjem cijene u tvoj biznis novi (bolji) klijenti? Koje se provjerene taktike za podizanje cijena u biznisu koriste kod mladih poduzetnika?
Podizanje cijena je vrlo škakljiva tema od koje mnogi (mladi) poduzetnici bježe. Ipak, u jednom trenutku postaneš svjestan/na svojih niskih cijena – i dođe vrijeme za povećanje cijena. No, kako to pravilno izvesti?
Želiš li povećati cijene – trebaš povećati i percepciju kvalitete usluga/proizvoda koje isporučuješ svojim klijentima. Srećom, povećati vrijednost usluga i proizvoda nije tako teško kao što se na prvu pomisao čini.
Važno je razumjeti jednu stvar – cijena uopće ne mora imati veze sa stvarnom vrijednošću proizvoda. Primjerice, neki slabi brend prodaje kvalitetne patike za 50 eura, dok neki jači brend prodaje patike za 250 eura. I jedne i druge patike mogu trajati godinu dana, a mogu se uništiti i za tjedan dana.
Cijena tvojih usluga može biti bilo kakva – najniža ili najveća. I uopće nije pitanje cijene jer svaka roba (ili usluga) ima svojeg kupca. Pitanje je kapaciteta da ti sa svojim brendom dopreš do kupca kojeg želiš. Imaš li dovoljno kapaciteta za rast cijena?
Ako imaš svoj mali biznis, ali nisi zadovoljna ili zadovoljan svojim cijenama – vrijeme je za podizanje cijene. Ispod u nastavku ovog Premium članka otkrivam ti super savjete i ideje za povećanje cijena u biznisu.
Saznaj kako pravilno povećati cijene i zadržati postojeće kupce ili privući nove kupce u svoj biznis. Svaka cijena ima svojeg kupca – pitanje je samo obraćaš li se pravom kupcu. Sve detalje o cijenama i povećanju cijena – saznaj ispod u nastavku ovog članka: