Što je idealan korisnik i kako se definira ciljana grupa korisnika?
Što je idealan korisnik i zašto je važan za uspjeh biznisa? Kako se pravilno definira ciljana grupa korisnika? Koje sve parametre treba zadovoljavati ciljani korisnik? Zašto bez ciljane grupe nema ni uspjeha u modernom biznisu?
Mladi poduzetnici početnici koji pohađaju moje edukacije i mentoriranja često zanemaruju važnost ciljane grupe korisnika. Smatraju da mogu prodavati svima i da su svi ljudi njihova ciljana grupa. No, to je nažalost pucanj u prazno. Ako prodaješ svima – ne prodaješ nikome.
Za uspjeh u modernom poslovanju potrebno je definirati ciljanu grupu, odnosno idealnog korisnika. U samom početku to je poprilično teško jer ne znaš tko je tvoj idealan korisnik i koje su potrebe i želje tvojeg idealnog korisnika.
Ispod možeš saznati sve važne detalje o definiranju idealnog korisnika. Što je idealan korisnika, kako se određuje grupa ciljanih klijenata i što je važno kod definiranja takve grupe. Sve detalje saznaj ispod:
Skoči ispod na dio interaktivnog članka koji te zanima:
NAJVAŽNIJI SADRŽAJ
Va—-žni savjeti, lekcije i ideje kako definirati nišu vlastitog biznisa
Definiranje niše će tvoj biznis učiniti prodornijim i konkurentnijim na tržištu. Iako mladi poduzetnici često misle da je najbolji smjer širenje ponude, kod malih se biznisa često kao najbolji smjer za uspjeh pokazuje – fokusiranje ponude na usku nišu. Ispod u ovom interaktivnom članku donosim ti mnoštvo savjeta i smjernica o temi definiranje niše za biznis. Ovo su najvažniji dijelovi sadržaja:
ŠTO UČITI DALJE?
Sljedeći članci i lekcije koje možeš pogledati u Premium “Za mlade poduzetnike”
POPULARNI ČLANCI I LEKCIJE
Pogledaj popularne članke i lekcije za sve Premium korisnike
LOGIRANJE U PREMIUM SUSTAV
Prijavi se sada u Premium sustav
————————-
Klikni ispod i Logiraj se u Premium sustav.
————————-