Vođenje vlastitog biznisa često je vrlo iscrpan posao koji uzima puno više vremena – nego što smo u startu zamislili. U biznis ulazimo s idejom rasterećenja života, a često se događa upravo suprotno – pa smo zasuti zadacima i poslovnim obavezama.
Srećom, poduzetnici na raspolaganju imaju jednu odličnu mogućnost – delegiranje dijela poslovanja. Delegiranje ja zapravo “prebacivanje” dijela poslovnih obaveza ili na vanjske suradnike ili na naše zaposlenike.
Mladi poduzetnici često se pribojavaju delegiranja poslovanja jer smatraju da će novi član tima drugačije (čitaj: manje kvalitetno) obavljati poslove koje mu prepustimo. No, tako dugo dok ne delegiraš dio poslovanja – bit ćeš zasut(a) poslovnim obavezama.
Delegiranje poslovanja može biti problematično, ako nemaš dobre temelje i kvalitetno posložene poslovne procese. O poslovnim procesima pročitaj više ovdje.
No, uz pravi pristup delegiranju – možeš napraviti veliki odmak i svojem biznisu omogućiti da “diše punim plućima”. Delegiranje ti oslobađa vrijeme i stvara priliku za daljnji rast biznisa.
Delegirati možeš različite dijelove poslovanja. Mladi poduzetnici uglavnom su skloni delegiranju birokratskog dijela poslovanja, knjigovodstva, marketinga, itd. Važno je da zadržiš onaj dio poslovanja koji te veseli i koji voliš raditi – a sve ostalo možeš delegirati vanjskim suradnicima.
Ako te sve ovo informacije oko delegiranja dijela poslovanja zbunjuju i trebaš jasniju viziju delegiranja – vrijeme je da do kraja pročitaš ovaj Premium članak. Ispod ti donosim važna činjenice o delegiranju, ali i taktike kako mudro delegirati određene poslovne zadatke. Ovo su top savjeti za delegiranje dijela poslovanja: